gunlove hat geschrieben:Geschichtsunterricht in der Schule, Thema Zweiter Weltkrieg.....
Die Lehrerin fragt: "Na Kinder, was waren denn eure Großväter im 2. Weltkrieg?"
"Gefreiter im Osten"
"Leutnant im Westen"
"Und dein Großvater. Fritzchen?"
"Ritter von Nazareth!"
Die Lehrerin: "Das kann doch nicht sein, frage deinen Großvater nochmal und sag es uns morgen!"
Am anderen Morgen: "Ich weiß es jetzt. Mein Großvater war nicht Ritter von Nazareth, sondern lag mit einem Tripper im Lazarett !"
da fallt mir auch einer ein, aber den derf i wieder nur per pn schreim....
i probiers a weng entschärft
im wirtshaus sitzern an einem tisch a partie alte herren und unterhalten sich.
am tisch daneben ist die örtliche jungburschenschaft versammelt und beratschlagt wohin sie mit dem geld,
das sie in der lottogemeinschaft gewonnen haben einen ausflug machen könnten.
"geh foahr ma noch venedig, durt is schee!" sagt der erste.
"geh, durt woar i mit da freindin eh scho drei moi, foahr ma noch london shoppen!" sagt der zweite.
"wissts wos? mir foahrn noch prag. durt gibts supa weiwa, a guads bier, büllich shoppen kaunst und schee is aa!" sagt der dritte.
so gehts halt hin und her ohne dass man sich einig wird.
da beugt sich einer der alten herren vom nachbartisch rüber und sagt:
"wissts wos, buama? wann i eich wos rodn derf, foahrts noch paris.
mir hom in paris die schensten weiwa ghobt, s gaunze puff hod uns gehrt ohne dass ma wos zoin hom miassn!
gsoffen homma in besten schampus, gfressen homma in kaviar min suppenlöffel, ois umsunst!
daun homma in kellner droschen, no a poar weiwa pudert, weidergsoffen und gfressen und ois hod nix kost!
logiert homma in die besten hotels, gschloffm homma in betten mit seidenwäsch und so weida.
des wor a reise, kaun i eich sogn! foahrts noch paris!"
die ganze burschenpartie lauscht mit maul und augen und kanns gar nicht fassen.
"okee burschen, der entschluss steht fest, wir fahren nach paris!"
eine woche später.
im wirtshaus der tisch mit den alten herren.
daneben der tisch mit den jungburschen.
der alte herr beugt sich herüber und fragt
"wos is, buama? i homma denkt es sads auf 10 tog noch paris?
wos isn leicht gschehn?"
drauf einer der burschen, komplett zerstörter eindruck, blaue flecken von oben bis unten, zerkratzt und teile vom gewand zerissen:
"woar ma eh! owa auf paris wird gschissen!
des hotel, ewig weit draussen, zrissene und fleckerte bettwäsch. die leit, unfreindlich und arrogant.
daun in da stodt, mir eine ins puff, her mit die weiwa! wos unsere oidn kenna, kenna mir jungen no ollawäu!
wos is? zerscht woins a göd segn! wia ma daun in kellner prackt ham, san die weiwa und da koberer iwa uns hergfoin und ham uns durchs fenster aufd strossn ausseghaut. daun homs uns no tredn und ohgstiert, s gaunze göd is weg! wos woar denn des fia a reisebüro mit dems es do hingfoahrn seids?"
drauf der alte mann:
"wos? reisebüro? mir woarn mit kan reisebüro durt!
mir woarn mit der deitschen wehrmocht durt!"